شب بود...

فاصله عاشقی

مترجم خوب کسی است که سکوت را ترجمه کند...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

شب بود...

شب بود...

یه عده کنار عشقشون بودن...

یه عده هم داشتتن با عشقشون حرف می زدن...

منم پتوم و کشیدم رو سرم

بغضمو قورت دادم و چشمامو بستم و گفتم: به درک که تنهام...



نظرات شما عزیزان:

pari3a
ساعت16:38---2 آبان 1393
غمگینــــم !
آنقدر که در مجاورتِ دریا هـــم
سراب مے بینم !
اگر نباشے ،
همیشه این َ م . . . !


ﺁﺭﯾـﻮﺑـﺮﺯﻥ
ساعت13:00---27 مهر 1393

پاسخ::(


زانیار
ساعت22:44---24 مهر 1393
مگه میشه باشی و تنها بمون محاله بزاری محاله بتونم
هههه آهنگ خودته دیگه من چیکار کنم
پاسخ:هههههههه چه صدات خوبه


یه عاشق
ساعت17:19---23 مهر 1393
یکی بود ، یکی نبود



من موندم و اون نموند



من دیدم و اون ندید



من خواستم و اون نخواست



من التماس کردم و اون نشنید



من هستم و اون رفته !



من خستم و اون...

پاسخ:ممنون


saeedsingle
ساعت0:07---23 مهر 1393
الهی!
پاسخ:ممنون از حضورت


فاطمه
ساعت23:42---17 مهر 1393
قربونت برممممممممممم
پاسخ:عزیزمی


aloone-boy
ساعت15:21---17 مهر 1393
دنیــــای «شــــــلــــوغــــــی» است، هرکس در تنهــــایی خودش گرفتـــار است

پاسخ:هههعععععععععی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ساعت 22:55 توسط سروش،سحر